0800 300 334
Читай сторінку рідною мовою!
Пн.-Пт. с 11:00 до 18:00 часов
Обратный звонок

UA | RU | EN
Избранное 0 Корзина 0
Войти
Творческое объединение «Світ класичної музики»
Інтернет-магазин музичних інструментів
Каталог
  • Струнно-смычковые инструменты
    Струнно-смычковые инструменты
  • Футляры и чехлы для струнных инструментов
    Футляры и чехлы для струнных инструментов
  • Аксессуары для струнных инструментов
    Аксессуары для струнных инструментов
  • Струны
    Струны
  • Инструменты и материалы для скрипичных и гитарных мастеров
    Инструменты и материалы для скрипичных и гитарных мастеров
  • Аксессуары для духовых инструментов
    Аксессуары для духовых инструментов
  • Деревянные духовые инструменты
    Деревянные духовые инструменты
  • Медные духовые инструменты
    Медные духовые инструменты
  • Футляры и чехлы для духовых инструментов
    Футляры и чехлы для духовых инструментов
  • Футляры и чехлы для гитар
    Футляры и чехлы для гитар
  • Пюпитры, стойки и прочие аксессуары
    Пюпитры, стойки и прочие аксессуары
  • Канцелярия и сувениры
    Канцелярия и сувениры
  • Музыкальная литература, ноты
    Музыкальная литература, ноты
  • Ремонт музыкальных инструментов, экспертная оценка
    Ремонт музыкальных инструментов, экспертная оценка
Новости
Услуги
Партнеры
Доставка
Дилеры
О компании
Контакты
Ещё
    Творческое объединение «Світ класичної музики»
    Каталог
    • Струнно-смычковые инструменты
      Струнно-смычковые инструменты
    • Футляры и чехлы для струнных инструментов
      Футляры и чехлы для струнных инструментов
    • Аксессуары для струнных инструментов
      Аксессуары для струнных инструментов
    • Струны
      Струны
    • Инструменты и материалы для скрипичных и гитарных мастеров
      Инструменты и материалы для скрипичных и гитарных мастеров
    • Аксессуары для духовых инструментов
      Аксессуары для духовых инструментов
    • Деревянные духовые инструменты
      Деревянные духовые инструменты
    • Медные духовые инструменты
      Медные духовые инструменты
    • Футляры и чехлы для духовых инструментов
      Футляры и чехлы для духовых инструментов
    • Футляры и чехлы для гитар
      Футляры и чехлы для гитар
    • Пюпитры, стойки и прочие аксессуары
      Пюпитры, стойки и прочие аксессуары
    • Канцелярия и сувениры
      Канцелярия и сувениры
    • Музыкальная литература, ноты
      Музыкальная литература, ноты
    • Ремонт музыкальных инструментов, экспертная оценка
      Ремонт музыкальных инструментов, экспертная оценка
    Новости
    Услуги
    Партнеры
    Доставка
    Дилеры
    О компании
    Контакты
    Ещё
      Избранное 0 Корзина 0
      Главная
      -
      Новости
      -Між двома світами

      Між двома світами

      strad-page.jpg
      The Strad
      2020-02-19
      https://www.thestrad.com/playing-and-teaching/between-two-worlds-postcard-from-lviv/9989.article
      Приємно, що завдяки нашому проекту - Міжнародний конкурс скрипалів Олега Криси - широка читацька аудиторія авторитетного британського журналу "The Strad", заснованого 1890 року, що публікує статті про виконавців на струнно-смичкових інструментах і академічну музику, не лише дізналась про конкурс, а й пізнала правдиву історію. Музичний оглядач журналу Том Стюарт, присутній на конкурсі, у своїй статті зазначає, що корифеї скрипкового мистецтва (Натан Мільштейн, Давид Ойстрах, Айзек Стерн, Леонід Коган, та інші), яких прийнято називати вихованцями московської школи, народились і отримали освіту в Україні, яка і зараз має талановитих педагогів та учнів. Свідченням цього є два призові місця українських учасників конкурсу. Зрештою, Ви можете ознайомитись із перекладом статті ("Між двома світами"), в якій грунтовно аналізуються виступи фіналістів, чого, на жаль, ми не бачимо у вітчизняній музичній критиці.
      12 мая 2020

      Між двома світами
      Третій Міжнародний конкурс скрипалів Олега Криси став першим за свою коротку історію, на якому високі нагороди отримали українські музиканти.
      Про цю подію, спрямовану на те, щоб висвітлити музичний родовід України, розказує Том Стюарт.
      Лінію, яка культурно, географічно та політично відокремлює Україну від її більшого сусіда, не завжди легко відстежити, тож може стати несподіванкою (як це сталося для мене) що багато титанів "російської" школи гри на скрипці, серед яких Натан Мільштейн, Давид Ойстрах та Леонід Коган, народились на території сучасної України. Олег Криса, теж український скрипаль, вирішив подивитися на культурні досягнення своєї країни з огляду на визнання, якого вони заслуговують. Учень Ойстраха, Олег Криса з 1989 р. викладає в Істменській школі музики в Рочестері, штат Нью-Йорк. Він погодився надати своє ім’я Міжнародному конкурсу скрипалів, який проходить раз на три роки, починаючи з 2013 року. Він також очолює журі конкурсу. У жовтні я приїхав до Львова, міста, що знаходиться недалеко від кордону України з Польщею, щоб зустрітися з ним та почути гру шести фіналістів на конкурсі 2019 року.
      "Усі відомі радянські митці пройшли через це місце, прямуючи на Захід", - каже він про місто, в якому провів роки, що сформували його особистість. «Були й такі, що рухалися у зворотному напрямку, - Артур Рубінштейн, а ще раніше Шопен і Сарасате. Львів завжди був на перехресті двох різних світів ". Вкриті бруківкою вулиці елегантного міста, цей світ лежить далеко від Донбасу, найсхіднішого регіону України, де з 2014 року в збройному конфлікті між росіянами та українцями загинуло 13 000 людей. «Люди вмирають щодня, - каже Криса, - але це не означає, що ми повинні перестати створювати музику - треба продовжувати грати. Я хотів надати можливість молодим українським скрипалям продемонструвати свої таланти у рідній країні, а усім іншим - почути, на що вони здатні."
      Змагаючись за шанс виграти першу премію в розмірі 20 000 євро, шість молодих скрипалів у супроводі симфонічного оркестру Львівської національної філармонії грали на вибір один із семи концертів, обраних із творів Бетховена, Брамса, Прокоф'єва та інших класичних композиторів, та один обов'язковий твір - концерт для скрипки № 5 «Питання без відповіді» українського композитора Євгена Станковича. Написаний у 2017 році до святкування 75-річчя Олега Криси, концерт Станковича створено в одній рапсодичній частині з різкими змінами швидкості ближче до завершення. Його довгі, непередбачувані мелодії чергуються з майстерно прописаними оркестровими інтерлюдіями аж доки тепле звучання вібрафона не приводить соліста до танго, подібного до тих, що, як уявлялося Станковичу (1942 р.н.), можна було почути в одній з галасливих кав’ярень Львова перед окупацією міста за часів Другої світової війни.
      Складність у цьому творі становлять не самі ноти, а те, як поєднати їх в музику, сповнену руху та змісту — риси, які не завжди є очевидними в партитурі Станковича.
      Усі шість солістів продемонстрували технічно досконале виконання, але не кожному вдалося вловити історію, яка стояла за музикою, і пройти за нею до кінця. Наприклад, Юкіко Уно (1995 р.н.) з Японії грала з гарним тембром і кришталево чіткою артикуляцією, але здавалося, почувалася розгубленою серед ексцентричних форм та незвичного ритму твору. У танго, де партитура нарешті протягує солісту руку допомоги, Уно не вдалося творчо скористатися нагодою і привнести у виконання додаткові манірно-претензійні відтінки, які б відсилали до атмосфери кав’ярень. Її врівноваженість та витримка привели до кращого результату в концерті Сібеліуса, можливо просто тому, що він має драматичнішу сольну частину. Попри те, що при виконанні другого твору вона знаходилася на більш звичній для себе території, Уно не вдалося запалити своєю грою кришталеві грані фінальної частини, в якій скрипалька показала прохолоду та точність виконання.
      Зовсім іншим було виконання Євгенія Чеповецкіса (1995 р.н.) з Латвії, з перших тактів невловимого твору Станковича наповнене силою і напором, які швидко змінилися на грайливу наївність у танго і переростали в манірність та піжонство відповідно до того, як виконавець наближався до фіналу. Далі був концерт Шостаковича для скрипки №1, який Чеповецкіс зіграв з брутальністю, на яку не наважилися інші фіналісти. Певним чином, для ефектної інтерпретації цього твору необхідна така ж тверда рука, як і для концерту Станковича, і цей соліст бездоганно впорався з обома. То норовлива, то плавна гра Чеповецкіса не завжди зручно вкладалася в текстуру, натомість створювала деякий контраст з нею.
      Невибаглива манера триматися на сцені першого з двох українських фіналістів, Дмитра Удовиченка (1999 р.н.) різко контрастувала з його глибоко пристрасною грою. Після Станковича, де він виділив та підкреслив всі круті повороти, він перейшов до концерту Сібеліуса, який принаймні, як на мене, прозвучав як серйозна заявка на перемогу. Протягом усього виконання його чиста та пружна техніка гри надавала характерної еластичності звучанню, в повільній частині серце майже зупинилося, а від невтримної енергії фіналу просто перехопило подих.
      Наступний учасник-українець Костянтин Лукинюк (1999 р.н.) почав з виконання концерту Брамса, настільки нестримного, що незабаром після вступу він впустив смичок, але швидко підняв його та продовжив гру. Були зворушливі моменти, хоча його інтонація не завжди була точною, в результаті чого, особливо в тихіших уривках, відчувалася деяка недоговореність і лінія соло час від часу виходила з фокуса. Однак така абстрагована манера виконання добре спрацювала в «Питанні без відповіді» Станковича, яке вийшло елегантним і дещо іронічним. Лукинюк навчається у США в Олега Криси і був єдиним студентом члена журі, який пройшов до фіналу.
      Японський скрипаль Даїчі Накамура (1990 р.н.) надав першим тактам концерту Станковича більш самоусвідомленої романтичної інтерпретації і так само, як і Чеповецкіс, вдало змінив в танго тон на глузливо-іронічний. Він також виконав Перший концерт Шостаковича, але після майже готичного звучання вступної тренодії (плачу), в скерцо та фіналі людяність музики Шостаковича загубилася в блискучій та технічно бездоганній техніці гри.
      Тоді як при зовнішній незворушності Удовиченка на сцені його виконання вражало приголомшливою інтенсивністю, голландська скрипалька Хавіх Анна Елія Елдерс (1998 р.н.) залишалась напруженою як в концерті Станковича, так і в перших двох частинах концерту Чайковського. Лише в фінальній частині накопичена енергія нарешті вирвалася з-під смичка скрипальки, відтворивши звук настільки палкий, що змусив забути про декілька невеликих технічних пробілів у обов’язковій програмі.
      Зрештою, саме Чеповецкіс отримав перший приз. Інтенсивність та злагодженість його гри справили враження на журі. Другий приз у розмірі 10 000 євро дістався Лукинюку, а третя премія вартістю 8 000 євро, Удовиченко. Цей порядок мене здивував, як і той факт, що Накамура зібрав найменшу кількість балів. Попри те, що всі шість виступів були високо досконалими, насправді дивовижних моментів, можливо, трохи бракувало, тож вибір переможця не міг бути простим. Тим часом Лукинюк та Удовиченко стали першими українцями за коротку історію конкурсу, які отримали нагороди - план Криси, здається, працює.

      За годинниковою стрілкою зліва Євгеній Чеповецький був нагороджений першої премії за інтенсивність та злагодженість виконання; лауреат другої премії Костянтин Лукинюк був вишукано іронічним; Дмитро Удовиченко взяв третю нагороду за свою глибоку пристрасну гру.

      «Люди вмирають щодня, але це не означає, що ми повинні перестати створювати музику — треба продовжувати грати,”- Олег Криса.


      Назад к списку
      • Струнно-смычковые инструменты
        • Скрипка
        • Альт
        • Виолончель
        • Контрабас
        • Смычки
      • Футляры и чехлы для струнных инструментов
        • Футляры для скрипки
        • Чехлы для футляров
        • Футляры для альта
        • Футляры для виолончели
        • Чехлы для виолончели
        • Футляры для контрабаса
        • Чехлы для контрабаса
        • Футляры и чехлы для смычков
        • Ремни для футляров
        • Аксессуары для футляров
      • Аксессуары для струнных инструментов
        • Канифоль
        • Колки, механика для контрабаса
        • Наборы для скрипки
        • Машинки
        • Мостики
        • Подбородники
        • Подгрифники, подвески для подгрифников
        • Подставки
        • Пуговицы
        • Средства для чистки и ухода
        • Сурдины
        • Устройства для подавления волчкового тона
        • Шпили
        • Приспособления для выработки правильной постановки
        • Звукосниматели
      • Струны
        • Струны для скрипки
        • Струны для альта
        • Струны для виолончели
        • Струны для контрабаса
        • Струны для арфы
        • Cтруны для электроскрипки
        • Cтруны для электровиолончели
        • Струны для элетроконтрабаса
        • Струны для мандолины
      • Инструменты и материалы для скрипичных и гитарных мастеров
        • Волос
        • Грифы и порожки для струнных инструментов и гитар
        • Инструменты для вставки и измерения душки
        • Белые струнно-смычковые инструменты
        • Лаки, грунты, пигменты и другие компоненты
        • Сверла и развертки
        • Дерево для струнных инструментов
        • Запчасти для смычков
        • Готовые колодки для смычков
        • Приспособления
        • Струбцины и зажимы
        • Лекала, мастерская Cremona (Италия)
        • Клей
        • Мини рубанки
        • Ножи, пилы, стамески, цикли и др.
        • Электро приспособления
        • Фартук
      • Аксессуары для духовых инструментов
        • Аксессуары для деревянных духовых инструментов
        • Аксессуары для медных духовых инструментов
      • Деревянные духовые инструменты
        • Кларнет
        • Гобой
        • Английский рожок
        • Фагот
        • Саксофон
        • Флейта
        • Блок-флейта
      • Медные духовые инструменты
        • Труба
        • Тромбон
        • Валторна
        • Тенор
        • Флюгельгорн и Корнет
        • Эфониум
        • Баритон
        • Туба
      • Футляры и чехлы для духовых инструментов
        • Футляры и чехлы для деревянных духовых инструментов
        • Футляры и чехлы для медных духовых инструментов
      • Футляры и чехлы для гитар
        • Чехлы для гитар
        • Футляры для гитар
      • Пюпитры, стойки и прочие аксессуары
        • Пюпитры
        • Аксессуары для пюпитров
        • Подсветки для пюпитров
        • Стойки для инструментов
        • Тюнеры и метрономы
        • Камертоны
        • Настроечные ключи
        • Дирижерские палочки
      • Канцелярия и сувениры
      • Музыкальная литература, ноты
      • Ремонт музыкальных инструментов, экспертная оценка
        • Ремонт музыкальных иструментов
        • Экспертная оценка
      Новости
      Все новости
      12 мая 2020
      Між двома світами
      12 мая 2020
      Oleh Krysa International Violin Competition awards prizes
      12 мая 2020
      У Львові завершився конкурс скрипалів Олега Криси
      2025 © Світ класичної музики
      Наши контакты
      0800 300 334
      lviv@skm-music.com.ua
      Публичная оферта
      Пн.-Пт. с 11:00 до 18:00 часов
      Обратный звонок

      Оставайтесь на связи
      • Facebook
      • Facebook Promo
      • Facebook Конкурс
      • YouTube
      Обратная связь
      Задайте нам любой интересующий Вас вопрос в поле "комментарий" и мы позвоним Вам!
      Имя *
      Фамилия *
      Телефон *
      E-mail *
      Комментарий *

      Спасибо, ваше сообщение отправлено.

      Оберіть мову інтерфейсу
      Українська | English